2011. november 20., vasárnap

Új,cím ZUMBA® Wonder V-Bra sport top fekete - Jelenlegi ára: 7 999 Ft


ZUMBA®
ZUM-BRA
"Wonder V-Bra Top"
Szuper anyag.
Erős, de rugalmas. Hátulja légáteresztő.
Szerintem külön sportmelltartó ez alá már nem kell, ez tul. képpen maga a sportmelltartó.
L-es méret
Lemértem, állja a méret. A 91 cm-es mellbőségen értsd, hogy nem az alapállapotban mért hossza a melltartó körfogatában, hanem nyújtva!!!
Eredeti,  ZUMBA® fitness által forgalmazott termék.
Ára 29, 95 Euro... azaz 9000, - Ft...
(Én Amcsiból rendeltem, nekem még többen is van, mint a meghirdetett ár... de sajna nekem nagy lett alul. )
Új, címkés.
Listázom maholnap több ZUMBA® illetve nike terméket is.



Jelenlegi ára: 7 999 Ft

Az aukció vége: 2011-11-09 09:20
. Új,cím ZUMBA® Wonder V-Bra sport top fekete - Jelenlegi ára: 7 999 Ft