2011. augusztus 28., vasárnap

Gyönyörű MARK&SPENCER nadrág UK12 eladó - Jelenlegi ára: 200 Ft

ELADÓ Gyönyörű MARK&SPENCER nadrág
Úgy kaptam, nem használtam, ezért jelöltem újnak. Én nem szeretem a világos színűt, és nem is az én méretem, ezért adom most el kedvező áron, cimkéje nincs meg.
Méret belső címke szerint: UK 12 (magyar méret szerint 40)
LONG
én nem próbáltam meg mivel nem a méretem, longnak van irva, de szerintem inkább bokáig vagy boka felettig ér
Színe címke szerint: Beige
Anyaga címke szerint:   98% cotton, 2% elastane
Simán nem postázom
Licitet nem törlök
Személyes átvételt sajnos nem tudom megoldani.
Ha megnyerted az aukciót kérek 2 napon belül jelentkezz és egy héten belül utald át a kapott e-mailben szereplő számlaszámra az összeget.


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-09-01 18:40
. Gyönyörű MARK&SPENCER nadrág UK12 eladó - Jelenlegi ára: 200 Ft